Potrzebujesz naszej pomocy? phone 71 321 72 71 lub 71 321 72 70

Biuro Rzeczy Znalezionych

1

Jeśli zdarzyło się to dzisiaj – w pierwszej kolejności zadzwoń na naszą infolinię: 71 321 72 71 lub 71 321 72 70.

Przedmioty pozostawione w pojazdach MPK, zanim trafią do naszego Biura Rzeczy Znalezionych, znajdują się przez 1 dzień od dnia znalezienia w dyspozycji zajezdni obsługującej daną linię. Sprawdzimy, czy przedmiot został przekazany do zajezdni.

Bezpośredni kontakt do naszych zajezdni:

2

Jeśli szukasz zguby z poprzednich dni, szukaj wśród znalezionych przedmiotów za pomocą wyszukiwarki:

12.12.2018
Sweter czerwony męski
12.12.2018
Saszetka czarna z paszportem Andrii Z.
12.12.2018
Czapka ciemno- szara,męska
12.12.2018
Torba płócienna z wycinankami Julia M.
12.12.2018
Piórnik z przyborami
12.12.2018
Słuchawki czarne
12.12.2018
Telefon LG w etui silikonowym
12.12.2018
D.O Katarzyna P .
12.12.2018
Portfel czarny UC, D.O leg. ZUS Teresa K.
12.12.2018
Plecak czarny z ubranimi rachunek Ivan P.
3

Udało się namierzyć przedmiot?
Zapraszamy po jego odbiór:

Biuro Rzeczy Znalezionych
ul. B. Prusa 75-79
71 372 28 90

Czynne w dni robocze - od 8:00 do 14:00, za wyjątkiem środy - od 8:30 do 16:00
Przy odbiorze przedmiotu pobierana jest opłata administracyjna w wysokości 10 zł (płatne gotówką).

4

Jeśli przedmiotu nie ma na liście, możliwe, że został już przekazany do Miejskiego Biura Rzeczy Znalezionych.

Miejskie Biuro Rzeczy Znalezionych prowadzone jest przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Biuro znajduje się w budynku H w siedzibie przy ul. Długiej 49. Czynne jest we wszystkie dni pracy urzędu od 8:00 do 14:00. Informację telefoniczną na temat przedmiotów można uzyskać w godzinach pracy biura pod numerem: 71 376 08 96.

Wyciąg z regulaminu Biura Rzeczy Znalezionych