Potrzebujesz naszej pomocy? phone 71 321 72 71 lub 71 321 72 70

Biuro Rzeczy Znalezionych

1

Jeśli zdarzyło się to dzisiaj – w pierwszej kolejności zadzwoń na naszą infolinię: 71 321 72 71 lub 71 321 72 70.

Przedmioty pozostawione w pojazdach MPK, zanim trafią do naszego Biura Rzeczy Znalezionych, znajdują się przez 1 dzień od dnia znalezienia w dyspozycji zajezdni obsługującej daną linię. Sprawdzimy, czy przedmiot został przekazany do zajezdni.

Bezpośredni kontakt do naszych zajezdni:

2

Jeśli szukasz zguby z poprzednich dni, szukaj wśród znalezionych przedmiotów za pomocą wyszukiwarki:

14.10.2018
Worek czarny FITNESS ze strojem
16.10.2018
Telefon NOKIA czarno-srebrna klawiatura
12.10.2018
Telefon My Phone czarny klawiatura
16.10.2018
Telefon SAMSUNG klawiatura
16.10.2018
D.O Magdalena S.karta PKO
17.10.2018
Kurtka szara ORSAY
16.10.2018
Bluza dresowa granatowa na zamek
05.10.2018
D.O Krystyna J.
04.10.2018
Torebka filcowa z biletami lotniczymi Wiktor D.
07.10.2018
Łańcuszek z zawieszką w kolorze złotym
3

Udało się namierzyć przedmiot?
Zapraszamy po jego odbiór:

Biuro Rzeczy Znalezionych
ul. B. Prusa 75-79
71 372 28 90

Czynne w dni robocze - od 8:00 do 14:00, za wyjątkiem środy - od 8:30 do 16:00
Przy odbiorze przedmiotu pobierana jest opłata administracyjna w wysokości 10 zł (płatne gotówką).

4

Jeśli przedmiotu nie ma na liście, możliwe, że został już przekazany do Miejskiego Biura Rzeczy Znalezionych.

Miejskie Biuro Rzeczy Znalezionych prowadzone jest przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Biuro znajduje się w budynku H w siedzibie przy ul. Długiej 49. Czynne jest we wszystkie dni pracy urzędu od 8:00 do 14:00. Informację telefoniczną na temat przedmiotów można uzyskać w godzinach pracy biura pod numerem: 71 376 08 96.

Wyciąg z regulaminu Biura Rzeczy Znalezionych